E-komercija bērnu zīmolam Kopaa

PAR IZAICINĀJUMU

Mērķis: Izveidot bildes, video un ierakstus sociālajiem tīkliem un digitālajai videi, lai veicinātu bērnu zīmola “Kopaa” atpazīstamību, uzsverot draudzīgumu dabai un sniedzot cilvēkiem ieteikumus, ko iesākt ar iepakojumu pēc Kopaa produktu izlietošanas, kā arī kā dabai draudzīgi un interesanti pavadīt laiku ar bērniem.

Apraksts: Liels izaicinājums ir izveidot vienotu mārketinga un pārdošanas stratēģiju, lai tā nebalstītos uz sociālajiem tīkliem, Google rīkiem utt., kas jau tā ir pārsātināti ar reklāmām, no kurām cilvēki ir noguruši. Es gribētu atrast jaunu, labāku, dabiskāku, cilvēku vajadzībām pietuvinātāku modeli, kā stāstīt par uzņēmumu un kā piedāvāt preces viedā, kas cilvēkus nenogurdina, bet ieinteresē, iepriecina un padara pasauli labāku.

Vēlamais rezultāts: Skatījumu un sekotāju pieaugums, redzamības palielināšanās interneta vidē. Reprezentatīvi produktu foto, video, attēli un ieraksti, kas ir piesaistoši, informatīvi vai izglītojoši

Vēlamais komandas sastāvs: Jebkurš jaunietis, kas vēlas iesaistīties, vēlams, ar interesi par mārketingu foto un video veidošanu un apstrādi, sociālo tīklu ierakstu veidošanu, komunikāciju, pārdošanu u.c.

Informācija par izaicinājuma sniedzēju:

SIA “Berry club”
Reģ.nr. 40203327322
www.kopaa.eu