Pieredzes stāsts – komanda “VIJA CREATIVE”


DEMO dienā, Valmieras tehnikumā
Seši dalībnieki no Vidzemes Augstskolas

Izaicinājums: PIEDZIMT VIDZEMES SLIMNĪCĀ!
Komandas vadītāja: Renāte Cāne


Mērķis: Izstrādāt mārketinga stratēģiju, kas veicina ikvienu ģimeni izvēlēties savu mazuli laist pasaulē Vidzemes slimnīcas dzemdību nodaļā.

  • Analizēti un apkopoti iegūtie dati aptaujās “Aptauja par Vidzemes slimnīcu” un “Aptauja māmiņām”, kā arī iegūtie dati intervijās ar māmiņām un Vidzemes slimnīcas iekšējās aptaujas, kas paredzēta māmiņām, kuras dzemdējušas Vidzemes slimnīcā;
  • Vidzemes slimnīcas un citu Latvijas slimnīcu dzemdību un ginekoloģijas nodaļu sniegto pakalpojumu analīze un izpēte;
  • Veikts apkopojums par iegūtajiem statistikas datiem, Vidzemes slimnīcas un citu Latvijas slimnīcu sniegtajiem pakalpojumiem, Latvijas un ārzemju slimnīcu mājaslapām, komunikāciju sociālo mediju vidē;
  • Stratēģijā iekļauts plāns mārketinga aktivitātēm katram mēnesim, kā arī aktivitāšu izmaksu tāme.

Risinājuma tālākais pielietojums, attīstības iespējas:

Komanda VIPs 2. cikla laikā nodibinājusi uzņēmumu SIA “VIJA CREATIVE” un labprāt turpinātu sadarbību ar izaicinājuma devēju, lai īstenotu mārketinga stratēģijā iekļauto aktivitāšu plānu.

Komandas atziņa

Piedalīšanās VIPs projektā palīdzēja uzlabot katra komandas dalībnieka profesionālās prasmes. Kā arī deva iespēju jaunu sadarbību veidošanai. Dalībnieki ieguva izpratni par projektu vadības procesiem un metodēm, piemeklējot efektīvākos risinājumus. VIPs programma bija kā atspēriena punkts uzņēmuma dibināšanā.

Izaicinājuma devēja atziņa

Antra Kupriša SIA “Vidzemes slimnīca” galvenā māsa uzteic jauniešu drosmi un zinātkāri! Uzņēmuma pārstāve DEMO dienā atklāja, ka izaicinājuma devējs gatavs ieviest komandas veidoto komunikācijas stratēģiju ar tajā iekļautajām aktivitātēm.